شهید محــمد خــائفــی جام خانه

جنبــش دانـــش آمـــوزی استان مازندران

شهید محــمد خــائفــی جام خانه

جنبــش دانـــش آمـــوزی استان مازندران

شهید محــمد خــائفــی جام خانه

آنچه ملاحضه می فرمائید در مورد شهید والا مقام محمد خائفی جام خانه از شهدای روحانی نوجوان شهرستان ساری می باشد که به همت اعضای جنبــش دانـــش آمـــوزی استان مازندران پژوهش و ارائه شده است . انشاءالله مورد قبول قرار گیرد.
نام پدر : عزیز
تاریخ تولد : 1349/07/01
تاریخ شهادت : 1367/02/28
محل تولد : میاندورود
گلزار روستای جامخانه میاندرود
نحوه شهادت :اصابت ترکش به سر وبدن
محل شهادت : شلمچه
منتظر نظرات و پیشنهادات و اطلاعات شما هستیم.

بايگاني

آخرين مطالب

وصیت نامه شهید محمد خائفی

يكشنبه, ۲ اسفند ۱۳۹۴، ۰۳:۱۸ ب.ظ

بنام الله پاسدار حرمت خون شهیدان که درخت اسلام را با خون خود آبیاری کردند با درود و سلام به امام زمان نائب بر حقش امام خمینی . خدایا من از زندگی و خانواده ام سیر نشده ام و بدون هدف خودم را به کشتن نمی دهم بلکه این راه را شناخته و انتخاب نموده ام و منتهای آرزوی من رسیدن به لقاء توست . امت شهید پرور جامخانه اگر می خواهید برای من گریه کنید از شما می خواهم برای امام حسین   ( ع ) و دیگر شهدای کربلا گریه کنید . برای علی اصغر شش ماهه که هنوز بوی خون سرخشان از صحرای کربلا به مشام می رسد و هر مسلمان را سرمست می کند و هنوز طنین فریادشان که ما را به یاری         می طلبند در گوشهای هر انسان آزاد طنین افکن است باشد تا ریخته شدن خونهای ما زمینه ای باشد برای ظهور امام مهدی (عج) که خونخواه واقعی امام حسین (ع) او و یارانش می باشند و خداوند انشاءالله از عمرما بکاهد و بر عمر رهبر عزیز بیفزاید تا این امید مستضعفان تا ظهور مهدی ( عج ) زنده بماند و پرچم انقلاب اسلامی را به دست امام ( عج ) بسپارد هر وقت خواستید برایم گریه کنید برای صدها شهید        بی کفن گریه کنید که صهیونیستهای غاصب خون پاکشان را در بیروت بر زمین ریختند و برای خواهرانی گریه کنید که جنایت صهیونیستها بر آنها مو را بر اندام انسان راست می کند برای صدها جوانی گریه کنید که مادرانشان آرزوی دامادیشان را داشتند یا عروسانشان در انتظارشان است چشم به درها دوخته بودند برای فرزندانی و برای خانواده شهیدان انقلاب گریه کنید و آنها را از یاد نبرید امیدوارم اگر کسی برای فاتحه بر سر قبرم می آید ابتدا برای طول عمرامام دعا کنید و برای ظهور امام زمان و پیروزی نهائی انقلاب اسلامی و سپس مرا نیز از دعای خیر و فاتحه بی نصیب نگذارد که آنچه بیشتر روح مرا شاد خواهد کرد همراهی و  همکاری عملی قلبی با انقلاب اسلامی و تکیه به تداوم آن است اگر کسی ادعا می کند که پیرو جبهه حق است و رهبرش حسین زمان خمینی بت شکن است به درستی که رمز پیروزی و سعادت انسان در جهاد است چنانچه علی (ع) مولای متقیان می فرماید الجهاد باب من ابواب الجنة ‌فتحه الله لخاصة اولیائه : جهاد دری است از درهای بهشت که خداوند آن را برای دوستان خاصش می گشاید و چه بهتر از شهادت در این راه که شهادت انسان را به درجه اعلای ملکوتی می رساند و چقدر زیباست شهادت در راه خدا که همانند گلی محمدی است که وارثان خون پاک شهیدان از آن می بویند . 

خدایا شهادتم را ، که خاری است در چشم و دل دشمنان اسلام بپذیر . اول سلام به پاک عالم روح مادر، سلام به قلب پاک پدر محبت دار، پدر و مادر عزیزم اول سلام به خاتم الانبیاء روح شما و دوم چند کلمه وصیت از شما دارم که برای همسر مهربانم : من او را اول به خدا می سپارم و دوم به شما که هر چه توی وصیت نامه ام نوشتم طبق او عمل کنید و اگر نخواهید عمل کنید شما مدیون من هستید و هرگزشما را نمی بخشم شما باید دقت بیشتری به نکته های زیر داشته باشید . نکته اول : شما نباید هیچگونه دست به زندگی همسرم بزنید . نکته دوم : اگر دوست دارد در روستای ما بماند و یا برگردد به روستای خودش امیدوارم هیچ وقت مانع از همسرم نشوید برای اینکه هر وقت از سربازی به مرخصی می آمدم به من        می گفت محمد من طاقت جدایی تو را ندارم . نکته سوم : هر حرفی که گفته است شما باید قبول کنید که من گفتم . نکته چهارم : همسر مهربانم فرزندم را خوب تربیت کن و او را نماز و قرآن خوان کنید پدر و مادرم مهربانم نکته مهم، فرزندم را از دست همسرم نخواهید بگیرید اگرچه من برای شما عزیزبودم او برای مادرش عزیز است برای این که او از من ناامید شد خوشحالی از فرزندم داشته باشد و هیج موقع من خواب نبینم که همسرم را آزار و اذیت کنید وصیت دیگر به همسرم شما باید هر هفته یک بار فرزندم را به دیدار پدر و مادرم بیاورید تا خوشحالی از بچه ام داشته باشند این وصیت من است این فرزند شما،‌مهر مادر و محبت پدر، و قضی ربک الا نعبد و الا ایاه و بالوالدین احسانا یعنی خدای تو حکم فرمود که جزا و هیچ کس را نپرستید و درباره پدر و مادر نیکویی کنید : سلام بر پدر و مادر عزیزم که مرا به این سن و سال رسانیدند و مرا تحویل جامعه اسلامی و مکتبی و الهی داده اید پدر و مادرم امیدوارم که مرا ببخشید و اگراشتباه یا گناهی از من سر زده است مرا عفو کنید و ازخداوند متعال درخواست کنید که مرا ببخشد . پدر و مادر عزیزم شما خوشحال باشید که پسری بزرگ کرده اید و در راه اسلام عزیز و قرآن داده اید همسر عزیزم من اگر شهید شدم هر چندمن لیاقت شهید شدن را در خود نمی بینم چون اولاً روح من ناراحت می شود و به راه پلیدشان ادامه می دهند اگر شما هم مثل برادران و خواهران … و پدران و مادران شهید پرور صبورباشید منافقان مزدور خائن ضربه خواهند خورد و شاید به آغوش اسلام عزیز باز گرداند این یک تقاضای من از شما پدران و مادران و برادران و خواهران غیور جامخانه . در ضمن پدر و مادر و همسر عزیزم امیدوارم که از رفتن من زیاد گریه و بی تابی نکنید که باعث شادی دشمنان شود   می دانم که از رفتن من از بین شما برایتان سخت سخت است ولی باید صبر کنید در ضمن از خواهران عزیزم، امیدوارم که مرا ببخشید و از خدای متعال درخواست میکنم که گناهانم را بیامرزد و از خواهرانم آسیه و مریم و عاطفه و برادرانم احمد و اسماعیل می خواهم که راهم را ادامه دهند و برایم زیاد بی تابی نکنید و صبورباشید و برادران عزیزم امیدوارم که مرا ببخشید و اگر خطائی از من سرزده مرا ببخشید و تنها خواهش من این است که اگر می خواهید به همسرم چیزی بیخودی بگوئید هرگز شما را نمی بخشم .

در آخر وصیت سلام مرا به دوستان و رفیقان و آشنایان و فامیلان برسانید و اگر اشتباهی از من دیده اند مرا ببخشید، بنام خدای بزرگ و متعال تابوت مرا در تاریکی بگذارید و یا پارچه سیاهی بر روی تابوتم بکشید تا مردم بدانند که در تاریکی زندگی کرده ام و چشمانم را باز بگذارید تا مردم بدانند که چشم انتظار از دنیا رفته ام دستانم را از تابوت بیرون بگذارید تا مردم بدانند دست خالی از دنیا پر از ایمان سعادت رفته ام و نه از مال دنیا، و تابوت مرا در بلندی بگذارید تا باد بوی مرا به وطنم بازگرداند کسانی که در زیر تابوت من هستند می گویند چقدر سنگین است مردم این سنگینی جسم من نیست بلکه سنگینی آرزوهای زندگی من است از بس که آرزوی زندگی در دل داشته ام یخی بر روی قبر من بگذارید که با اولین طلوع آفتاب یخ آب شد و گناهانم را بشوید چون که گناهکار شاید بودم و ای مادر نازنین من گریه مکن . }   . . . { چه سرانجام همه در خاک رفته خوشا آن کس که پاک آمد و پاک رفته .

چند قطعه شعر :

حدیث از خاتم پیغمبران است                         که جنت زیر پای مادران است

××××××××××××

برمزار ما غریبان نه چراغی نه گلی      نه پر پروانه سوزد نه صدای بلبلی

××××××××××××

ای بر قبر من تازه جوان می نگری       هیچ داری ز دل مادر زارم خبری

اگر می خواهید طبق وصیت نامه که من این را نوشتم عمل کنید اگر عمل نکنید مدیون من هستید : تحویل کریم اصغری یک فتوکپی در منزل هست .

                                                              محمد خائفی 12/11/65 دوره آموزشی 

۹۴/۱۲/۰۲ موافقين ۰ مخالفين ۰
میثم میثم

نظرات  (۱)

باسلام 

من برادر شهید طلبه محمد خائفی هستم این عکس و وصیت نامه برادرم نیست در جامخانه دو شهید به نام محمد خائفی داریم برادرم طلبه و فرزند عزیز است و محمد خائفی دیگر سرباز و فرزند رمضان بیباشد 

شماره تماس من ۰۹۱۱۱۵۷۳۵۲۶ در خدمتم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی